Tele vannak az angolszász újságok egy 15 éves fiú tanácsaival. (Pl. itt  ) Egy befektetési banknál (a srác ott volt protekciós nyári gyakorlaton), de hogy mégis teljen valahogy az idő, a média felelős főnök azt mondta neki, írja meg kortársai (gyerekek) médiaszokásait. A srác, (Matthew Robson) megírta: a tévé szar, nem twittereznek, olcsó mobilt használnak, csak PC-n szörfölnek, inkább játék-konzolon dolgoznak, és újságot sem olvas senki, marhaság az emil is, meg az a sok kütyü is. A pénz mozira kell. Feljegyzése most járja körbe a világot… (Pl. itt)

Blaba – mondanám. ugyanis, ha a cég médiafőnöke SAJÁT gyerekét kérdezte volna akkor ugyanezt az eredményt kapta volna. De nem, ő a szomszéd gyerekével többet dumál, mint a sajátjával. (Nem ér rá sajáttal dumálni, a szomszéd gyerekkel is csak hivatali megbízásból beszélget…)

Nagy média-cécó lett a Robson-gyerek feljegyzéséből, pedig közhelyeket írt össze. De nem is ez az igazi balhé. Hanem az, hogy ezek a főnökök – és egyéb executve-ok – semmit sem tudnak saját gyerekeikről. De ez utóbbi – hogy ti. családon belül nem beszélgetnek – nem szerepel a cikkekben. Pedig ez az igazán siralmas. (Életveszélyes) A többit elintézi a MorganStanley bank – valahogy, meg printed media, ami haldoklik ugye…

De azért az, hogy e korcsoportról ennyire nem tudnak semmit üzletileg is nagy bukta, hiszen milliókat adnak ki felmérésére – amiről most kiderült, hogy semmit sem ér.…